وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
فعالیت 35 هیئت ورزشی در نقده

معاون مدیر کل اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: 35 هیئت ورزشی در شهرستان نقده در حال فعالیت است.

                                    

کیومرث پورایراندوست پیش از ظهر امروز در دیدار با فرماندار نقده، اظهار داشت: شهرستان نقده یکی از قطب‌های ورزشی کشور به شمار می‌رود که ورزشکاران زیادی را تربیت و تحویل جامعه ورزشی استان داده است.

وی تربیت ورزشکاران و قهرمانان ملی و بین‌المللی در این شهرستان را افتخار استان دانست و تصریح کرد: فعالیت مستمر هیئت‌های ورزشی نیز زمینه‌ای فراهم آورده تا فعالیت ورزشکاران در این شهرستان بیشتر از سایر نقاط باشد.

معاون مدیر کل اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت 35 هیئت ورزشی در نقده، ادامه داد: فعالیت این هیئت‌های ورزشی زمینه‌ای فراهم کرده تا بتوانیم با قوت بیشتر در این زمینه فعالیت کنیم.

این مسئول با اشاره به مشکلات پیش روی هیئت‌های ورزشی خاطر نشان کرد: با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح می‌توان این مشکلات را رفع کرد.

پورایراندوست افزود: با توجه به ادغام سازمان ملی جوانان و وزارت ورزش و گستردگی مسئولیت اداره ورزش و جوانان استان نباید از جوانان و مسائل آن‌ها غافل بمانیم و لازم است تا در این زمینه جوانان را برای مشارکت بیشتر ترغیب کنیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های چشمگیر این اداره کل اعلام کرد: نیمه نخست امسال 18 نفر از جوانان شهرستان به اردوهای تیم ملی در رشته‌های مختلف دعوت شده‌اند.



ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: